Pencil drawing of a cute anime pony

by Mari


I really like this picture. I just turned 11 recently. I normally draw cats all the time, but I'm ok at horses, too.

Comments for Pencil drawing of a cute anime pony

Click here to add your own comments

Dec 28, 2018
How?
by: Anonymous

Hey, that’s really cute but can you show how to do it please?

Aug 20, 2017
CUTIE PIE
by: Anonymous

It is REALLY CUTE! It looks like a cute foal mixed into a little pony, and trust me THAT would be cute!

May 20, 2017
Video
by: HorseLoverRose

If you could draw that, you could draw anything! I managed to draw it, but it would probably be easier with a video. You should start a youtube channel!

May 19, 2017
awwwwwwww
by: Anonymous

That is the cutest EVER! I'm a horsecrazygirl too! ☺☺

Mar 07, 2016
how do you do this?
by: Jazzy

I am a horse fan and I have a question about the picture, how do you do it?

Jun 13, 2014
AWESOME
by: Anonymous

I love ponies so much!

May 10, 2014
Luv it!!!
by: Cookiecraze

Luv ur drawing!!!!!! A picture like that should NEVER be ignored! Keep drawing girl!

Feb 23, 2014
Awesome!
by: Anonymous

This is an awesome drawing of a horse! :-D

Jan 07, 2014
wow wow wow
by: Anonymous

hey, i really like your drawing and i think its superb. u should really try different things you know because if you are good at that then like you should really go for it girl x i also like drawing horses but sometimes i get bored of doing the same things so i do different things okay good luck on your next piece and keep drawing xxx

Jun 29, 2013
cute horse
by: Anonymous

i love anime drawing and i also draw them too. it's really cool. i love the horse!

Jan 25, 2013
fantastic
by: urmi

this drawing was amazing. when i saw the images i loved only this one, so i think u r a good artist.

Dec 07, 2012
Great drawing!
by: Cowgirl

OMG!! I am 11 too. I love drawing and horses I wish I could draw that!! I probably couldn't :'(

Nov 05, 2012
sketching
by: Nahida

hey that is pretty good but try to draw it by adding details on it.

Oct 25, 2012
MANGA
by: Nikala

I THOUGHT I WAS THE ONLY ONE WHO DREW MANGA HORSES!
OMG! U DRAW EXACTLY LIKE ME!

Oct 23, 2012
Nice
by: Cherry

I wanted to draw it, but I couldn't draw it.

Oct 04, 2012
i luv horses
by: Anonymous

i really luv ur horse <3<3<3

Aug 06, 2012
so good
by: eloise

your horse was so good that couldn't do it!

May 31, 2012
cute
by: Izabel

wow that is amazing!

Apr 29, 2012
Horsey hee haw
by: Anonymous

Your pic is sooooooooooooooooo cute! I tried drawing it but yours was better. I draw horses like 10 times a day and yours is better. That's a compliment!

Apr 21, 2012
AMAZING !!!!!!!!
by: Paulina

Omg omg omg this is the best horse picture I have ever seen! the second I saw this I HAD 2 draw it and I am also 11 cool and I LUV 2 draw!!!!!!!!!!

Apr 08, 2012
super
by: maria

super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Feb 29, 2012
Wow!
by: Sapphira

That looks amazing! Me and my friend just HAD to try drawing it!

Feb 16, 2012
Amazing
by: Savanna

You pic is so amazing! I wish I could draw like that.

Feb 01, 2012
Amazing
by: Anonymous

Amazing pic, I even had a go at drawing it myself.

Jan 23, 2012
so cute
by: see dao

it's so cute
i love the anime eyes and other stuff
it's so cool.

Jan 20, 2012
AW!!
by: Im a horse girl

OH MY GOSH THAT'S SO ADORABLE! AWW!

Jan 18, 2012
cute so cute i traced it..
by: maranda

awesome.

Dec 18, 2011
W.O.W
by: PaigeX

i think this pic is absolutely amazing. i use to draw stuff like that but i now draw anime wolfs because wolfs are my thing. other than that you're one amazing horse drawer. my cousin will like that cuz she got a horse herself and i'll tell her to comment.

Nov 30, 2011
luv dis pic
by: Anonymous gurrl

OMG!! it's so cute i drew exactly how it looks like. i don't want to show off but i am soooooooo good at drawing.

Nov 19, 2011
beautiful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
by: maryann

it's so beautiful. i can't make it. you are like artist. i wish i could also make like this but not good than your horse pictures.

Oct 28, 2011
Cute
by: HorseyLover

Your picture is so cute. I wish I could draw like that but of course I am really bad at it. But yet your picture is lovely. You should become an Artist!!!

Sep 10, 2011
So Cute!!!
by: Crazy4Horses21

Ok I only just recently drew this and my family thought it looked like this picture, and I thought so to, and the picture is just... just so......... CUTE!!!!!!!!!!!

Sep 07, 2011
Goroguse
by: Jessie

Heyyy I have my own horse called briggi and i have been trying to find a cute piccy for him and this was perfect. xx

Aug 17, 2011
Cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
by: HorseCrazyGirlsFAN!!!

That is so cute. I am going to have a horse or a dog because a horse is gentle but it might too, too big so I might have a dog instead.
U=Horseshoe symbol

Aug 09, 2011
animated pony!!!
by: Amber

I just took an animation class last week in camp. I love horses! They are my favorite animals! But, you should also know, I do have trouble drawing them!

Jul 20, 2011
cute
by: James

this picture is so cute! i love horses and ponies and i just drew it!

Jun 29, 2011
cutie
by: sumsy

That's a really cute drawing. im 12 nearly 13 i had a go at this drawing, its really good its like yours but different in a weird way :)

Jun 11, 2011
Looks great!
by: Mouse

That's a great drawing! I absolutely love to draw too! I am better at manga and anime, but I am trying to get into drawing more life-like animals, instead of make-believe ones. Keep up the good work!

Jun 07, 2011
omg
by: Anonymous

its a really cool pony i really wish i was u for i could know how to draw it, and i will know next time how to draw it like that

Jun 04, 2011
WOW
by:

WOW.. I'M 11 TOO AND UR A BETTER DRAWER THAN ME... KEEP UP THE GOOD WORK!!!! XD :) :D

May 25, 2011
lol
by: Anonymous

omg i luv ponies so i drew it and mine's better

May 22, 2011
niice(;
by: brrookee

duuudee your really good(; i drew it too.. but yours is better(; and it don't look like a cat .? ^ well its soo cute(;

May 12, 2011
WOW!
by: Giavanna

I love your Drawing! I can draw horses good but not that good! I would buy it if it was in stores! it could be worth $50.00!

Apr 30, 2011
Good
by: Anime1luvjustinbieber

I seen better but good job. But please don't think I'm being mean but I can draw better.

Apr 15, 2011
beautiful
by: maycy

I think you are verrrry talented. I've seen many horse pics but I have never seen anything like this. I have drawn horses ever since I was 5 yrs old and right now I'm trying to draw this horse so its good. If anyone asks once again you are really good!!!!!!!

Apr 05, 2011
}{ello! this is awesome!
by: Isabella^-^

OMG the bet thing i ever saw i my whole life i really love a drawing like this! ^_^ plz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! draw a wolf just like that with the cute eyes! and post it in photo bucket i need that wolf picture cuz i love wolves and horses X XD XD XD

Mar 30, 2011
love it
by: kat

i love it u have talent so do i. i draw cats a lot too. i would love to see your cats. i cant do a good job by being rushed, it takes me sometime to draw things i draw people and even my art teacher likes them.

Mar 04, 2011
horse
by: malena

i love horses and i can't wait to ride one and i love to draw horses

Mar 04, 2011
love it
by: lulu

i love your drawing i even tried to draw it myself.

Feb 14, 2011
awesome
by: anime drawer artist

oh cool you have the same talent as me!! Probably 3 out of 50 girls get this talent, just a lucky guess. If I am rushed I make sloppy work but if I take my time I really amaze my friends and others around me. P.S. I would love to see your cats!

Jan 11, 2011
about the awesome anime pony
by: katie

You have amazing talent! that pony is so cute and adorable. just seeing it tells me that the cats you draw must be just as adorable and cute. have you ever read manga maby? you might like to try that style because this pony reminds me about
Manga. if you don't know what manga is, look for it.

Oct 29, 2010
whooo!!!!!
by: montana

wow your drawing is awesome....

Sep 26, 2010
ADORABLE!!!!!!!!!!!KAWAII!!!!!!!!!!!!!!!!!
by: Anonymous

so cute! =D thats even better than my horse drawings and i specilize in anime. KAWAII!!

Sep 22, 2010
wow
by: nina

ow my gourd! i can not draw better than this girl!

Sep 06, 2010
cute
by: Anonymous

how did u do that? i need to know! cute!!!!!!!!! xxx

Aug 07, 2010
Omg
by: Anonymous

Omg your picture is soo cute. I really want to know how to draw like that. I used to have a friend who could draw like that. That is just too cute to be true. :D

Jul 07, 2010
well done
by: dani

i love your drawing i've done something similar to that.

May 26, 2010
WOOOOOOW
by: MARIAM

OMG U ARE SOOOOOO GOOd AT DRAWIN AND UR JUST LIKE MA FRIEND

May 21, 2010
awwwwwwwww
by: MEA

its so cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!

May 09, 2010
so cute
by: Anonymous

OMG.......this drawing is so cute u must realy have a talent!!!!

Apr 25, 2010
OMG!
by: Chloe

OH MY GOD! That is soooooo good
i wish i could draw like that
i look at a picture i dont trace
it but i draw i cannot even imagine
a drawing so good you have a huge
imagination i wish i had such a a
imagination OH MY GOD!

Mar 20, 2010
cutie
by: zoey

cutest pencil picture i ever saw so adorable

Mar 20, 2010
yeaah
by: dana

this cute pony make my heart melt!!!!!!this so cute!good job!:D

Oct 07, 2009
CUTE
by: Claire

This is soooooooo cute! I just love it! If it were for sale i would so buy it! Good job!

Sep 28, 2009
this is awesome
by: Mia

this is awesome! you r so good at that I wish I could draw like u do!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aug 19, 2009
X3
by: Mari

Anime is a style of art. This is just an anime-style pony.

Aug 15, 2009
I love horses and cats!
by: Luna

I am a big horse fan! But I like cats almost as much and i draw cats too.
Your picture is great!
What's an 'anime pony'?

May 23, 2010
cats
by: emma

it looks kinda like a cat

Click here to add your own comments

Your turn! Show Your Horse Art!.